Handlekurv: 0 produkt(er) - 0,-

Fraktinformasjon

Forsiden > Fraktinformasjon

Leveringstider
Alle varer er i utgangspunket bestillingsvarer med en leveringstid på 3 - 10 arbeidsuker fra de forskjellige produsentene. Vi vil likevel prøve å ha endel varer på lager i Norge. Dersom varen er på lager og dette ikke er opplyst i butikken vil du få beskjed om det og vi vil sende varene umiddelbart.

Spørsmål om leveringstider kan rettes til info@villaeuropa.no

Gratis frakt
Alle varer blir sendt med Posten i fastlands Norge* uten at du betaler noe for forsendelsen. Postens tilbud dekker hele landet - og pakkene utleveres via postkontor eller postfilial (evt. landpostbud). Melding om ankommet pakke mottar du på SMS/mail så snart pakken ankommer ditt lokale postkontor. Det sendes påminnelse om uavhentet sending etter 7 dager. Dersom den ikke er hentet innen 14 dager, blir den returnert til avsender.

Transportiden er fra 1 til 5 dager, avhengig av strekning.

Posten garanterer at pakken ankommer innen den oppgitte levering. Som kunde kan du innhente informasjon om hvor pakken befinner seg og om den er utlevert. Dette gjør du på Postens nettsted www.posten.no eller via telefon til Posten 810 00 710

* Egne betingelser gjelder for Svalbard. Kontakt oss for nærmere informasjon.

Hjemkjøring fra Posten - når du selv ikke kan hente dine pakker.

  • Få pakker levert hjem på kvelden mellom kl 1700 - kl. 2100
  • Du kan selv velge hvilken dag pakken skal kjøres hjem til deg.
  • Hjemkjøring kan bestilles når du får beskjed om at pakken er ankommet ditt lokale postkontor eller post i butikk.
     

Denne tjenesten er ikke inkludert i prisen og må bestilles selv.  Se posten.no for mer informasjon og priser.
 

Uavhentede pakker
Posten sender ut melding om ankommet pakke straks den ankommer ditt lokale postkontor. Deretter sendes det en påminnelse om uavhentet sending etter 7 dager. Dersom pakken ikke er hentet innen 14 dager returneres den til oss.

Villa Europa Inc forbeholder seg retten til å avkreve et gebyr på NOK 590,- dersom en sending ikke hentes. Dette er for å dekke våre håndterings- og fraktkostnader i forbindelse med slike brudd på avtale.

Dersom kunden benytter seg av sin angrerett, vil kunden kun belastes med kostnadene ved å sende varen i retur, jf angrerettloven §15.